Осветява
предимствата
на марката

Първият магазин на Laurèl, Мюнхен, Германия
 

Научете как дизайнът на вътрешното осветление помага на Laurèl да налага своята марка по един неповторим начин.
Изложени стоки в първия магазин на Laurèl-външно-осветление от Philips за търговски обекти

Нашият девиз „Виж, почувствай, обичай“

носи ясно послание: нашата мода е нещо повече от дизайн и качество. Тя е чиста емоция. Това е предадено идеално с изключителните светещи платна в новия дизайн на магазина“.

 

- Евелин Лагоянис, ръководител „Визуална рекламна & дизайн на магазина“ в Laurèl

Светещи платна от Philips с Kvadrat Soft Cells – новаторско осветление за търговски обекти
Магазинът Eataly с осветление за търговски обекти от Philips

Предизвикателството на клиента


Laurèl в Мюнхен е магазин с характер. Като първи фирмен магазин на световноизвестната марка за облекло, той трябва да изразява философията на Laurèl: „Виж, почувствай, обичай“. Може ли светлината да създаде подходяща атмосфера, за да събуди емоциите на клиентите и да направи обиколката им по-приятна?
Фасадата на първия магазин на Laurèl с красиво осветление от Philips
    • Управлявайте проектите си с MyProjects
      Използвайте MyProjects да създавате, запазвате, управлявате и споделяте елементи и проекти с колегите и членовете на екипа си.

Правилното осветление

 

За да оживее фирмената философия в магазина, се изисква новаторски вътрешен дизайн и художествено осветление. Класическите мебели осигуряват топла, спокойна атмосфера, която контрастира с по-модерните елементи от рода на промишлените прозорци, стоманата и стъклото. Темата за природата е представена с „вертикална градина“: специална конструкция с растения, посадени в осветена стена.

 

Двата етажа на магазина са свързани визуално от обширните светлинни повърхности на Philips с Kvadrat Soft Cells. Това новаторско платно създава динамични светлинни пана, управлявани от компютър. Резултатът е неповторимо, привлекателно излъчване с постоянно присъствие на фирмения лилав цвят в целия магазин.

 

Плоскостите със своето текстилно покритие също така поглъщат силните звуци и премахват неприятното ехо. Новото осветление не само прави магазина изключително привлекателен, но и създава по-приветлива и приятна атмосфера за купувачите. Новият дизайн на вътрешното осветление предава идеално духа на Laurèl и ще бъде пресъздаден и в другите магазини в Германия.

 

„Вълнуваме се – казва Евелин Лагоянис, ръководител „Визуална реклама и дизайн на магазина“ в Laurèl. – Светещите платна се вписват поразително добре в архитектурата на магазина и създават наистина неповторим декоративен ефект. Това ни устройва идеално."

Обширни светлинни повърхности

Стени с блестящи цветове и светлини

 

Разгледайте продукта

Подобни примери

You are now visiting our Global professional lighting website, visit your local website by going to the USA website