1. Перфектната атмосфера

Представете месните, млечните и други продукти в най-добрата светлина чрез режими за светодиодно осветление, меки пастелни нюанси и затъмняване.
Представете продуктите си в най-добрата светлина чрез регулиране на цветовете, обособяване на зони и затъмняване.

2. Впечатленията на клиентите

Регулирайте осветлението във всички свои магазини от едно място или осигурете достъп на мениджърите на магазините чрез приложението ни, за да могат да обособяват зони, да насрочват графици, които отразяват дневния ритъм, или да променят атмосферата за определени събития, като например дегустации на вино и сирена.
Регулирате осветлението от едно място чрез нашето приложение и създавате подходяща атмосфера за различни събития

3. Лесна настройка

Решението StoreWise се предлага готово за монтаж, предварително конфигурирано или в персонализиран комплект за няколко магазина.
Решението StoreWise се предлага предварително конфигурирано или в персонализиран комплект за няколко магазина.

4. Оползотворяване на дневната светлина

Ако магазинът Ви има витрини, спестявате дори още повече благодарение на оползотворяването на дневната светлина, LED осветителните тела и механизмите за контрол на осветлението, което Ви дава възможност да регулирате нивата на осветеност в него, така че да отразява реалните нива на дневната светлина.
Бихте могли да спестите до 20% с осветление, което се приспособява към нивата на дневна светлина.

5. Графици

Насрочването на графици на осветлението според работното време на магазина Ви е още една възможност да пестите енергия и да намалите разходите.
Бихте могли да спестите до 15%, като синхронизирате осветлението с ежедневният ритъм в магазина си.

6. Отчитане на присъствието

Датчиците могат да Ви помогнат да спестите от разходи за енергия, като задействат осветлението само когато различните пространствата, например тези за персонал, се използват, и го затъмняват или изключват при липса на присъствие.
Бихте могли да спестите до 5% с датчици, които задействат осветлението в помещенията за персонала.