марки

Suggestions

    Осветява
    предимствата
    на марката

    Първият магазин на Laurèl, Мюнхен, Германия
     

    Научете как дизайнът на вътрешното осветление помага на Laurèl да налага своята марка по един неповторим начин.
    Изложени стоки в първия магазин на Laurèl-външно-осветление от Philips за търговски обекти

    Нашият девиз „Виж, почувствай, обичай“

    носи ясно послание: нашата мода е нещо повече от дизайн и качество. Тя е чиста емоция. Това е предадено идеално с изключителните светещи платна в новия дизайн на магазина“.

     

    - Евелин Лагоянис, ръководител „Визуална рекламна & дизайн на магазина“ в Laurèl

    Светещи платна от Philips с Kvadrat Soft Cells – новаторско осветление за търговски обекти
    Магазинът Eataly с осветление за търговски обекти от Philips

    Предизвикателството на клиента


    Laurèl в Мюнхен е магазин с характер. Като първи фирмен магазин на световноизвестната марка за облекло, той трябва да изразява философията на Laurèl: „Виж, почувствай, обичай“. Може ли светлината да създаде подходяща атмосфера, за да събуди емоциите на клиентите и да направи обиколката им по-приятна?
    Фасадата на първия магазин на Laurèl с красиво осветление от Philips

    Правилното осветление

     

    За да оживее фирмената философия в магазина, се изисква новаторски вътрешен дизайн и художествено осветление. Класическите мебели осигуряват топла, спокойна атмосфера, която контрастира с по-модерните елементи от рода на промишлените прозорци, стоманата и стъклото. Темата за природата е представена с „вертикална градина“: специална конструкция с растения, посадени в осветена стена.

     

    Двата етажа на магазина са свързани визуално от обширните светлинни повърхности на Philips с Kvadrat Soft Cells. Това новаторско платно създава динамични светлинни пана, управлявани от компютър. Резултатът е неповторимо, привлекателно излъчване с постоянно присъствие на фирмения лилав цвят в целия магазин.

     

    Плоскостите със своето текстилно покритие също така поглъщат силните звуци и премахват неприятното ехо. Новото осветление не само прави магазина изключително привлекателен, но и създава по-приветлива и приятна атмосфера за купувачите. Новият дизайн на вътрешното осветление предава идеално духа на Laurèl и ще бъде пресъздаден и в другите магазини в Германия.

     

    „Вълнуваме се – казва Евелин Лагоянис, ръководител „Визуална реклама и дизайн на магазина“ в Laurèl. – Светещите платна се вписват поразително добре в архитектурата на магазина и създават наистина неповторим декоративен ефект. Това ни устройва идеално."

    Обширни светлинни повърхности

    Стени с блестящи цветове и светлини

     

    Разгледайте продукта

    Подобни примери