Научете как енергоспестяващото осветление подобрява екологичността в Marks & Spencer.
Иновации, улавящи слънцето
част от нашата стратегия за икономии – то осигурява ярко и равномерно осветяване, което наистина допълва страхотните ни качествени стоки."
- Ричард Гилис, директор „План A, корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие“
Магазините Marks & Spencer са синоним на качествено пазаруване. За да може едно светодиодно решение да отговори на високите стандарти на марката, то трябва да бъде по-приятно за купувачите и да пести енергия. Това се постига със стратегически подбрано и разположено осветление. Отвън, около входните площи са поставени лампи EW Blast и Graze, за да привличат клиенти към магазина с ярка, уютна атмосфера.
След като влязат, клиентите са посрещнати от светодиодно осветление Maxos за супермаркети. Тази новаторска разклонителна система, комбинираща двойна и единична арматура StyliD, пести енергия, като насочва светлината директно към стоките. Резултатът е продукти с пресен и апетитен вид, без излишна светлина. PowerBalance се използва за общото осветление и осигурява отлична видимост без неприятни отблясъци.
Всички нови осветителни тела са с висока енергийна ефективност, а интелигентната система за управление пести още повече електроенергия. Светлинни датчици измерват влизащата през прозорците дневна светлина и автоматично регулират осветителните тела, за да се постигне равномерно осветяване. Арматурата може да се програмира и да се изключва, когато дневната светлина е достатъчна.
Магазинът в Шефилд става първият супермаркет в Обединеното кралство с изцяло светодиодно осветление.
Клиент
Монтаж и проект