Включването на естествена светлина в магазина не само пести енергия. То също така кара клиентите да се чувстват по-добре и води до увеличаване на продажбите.
Най-естественият светлинен източник
е и най-икономичен
Включването на естествена светлина в магазина не само пести енергия. То също така кара клиентите да се чувстват по-добре и води до увеличаване на продажбите.
Отворите за дневна светлина значително подобряват осветлението във вътрешните пространства. Оберлихтите тук са много по-ефективни от прозорците като източник на обща светлина. За да се възползваме по-най-добрия възможен начин от този ефект, разработваме оптимизиран проект за осветление въз основа на изчисление за дневната светлина.
Естествената светлина може да бъде полезна далеч не само за икономия на енергия. Тя води до отделяне на повече от „хормона на доброто настроение“ – серотонин в човешкото тяло.
Резултатът: на клиентите ще им бъде приятно да посещават вашия супермаркет, ще остават по-дълго там и продажбите ще се увеличават.
*Изследване, проведено от Комисията по енергетика на Калифорния/САЩ през 2003 г.
Използвайте този формуляр за делови запитвания за нашите професионални системи за осветление