Научете как осветлението за супермаркети прави по-приятно пазаруването в EDEKA
По-добра светлина,
по-добро пазаруване
Научете как осветлението за супермаркети прави по-приятно пазаруването в EDEKA
Сега магазинът е много приветлив и изглежда висококачествен. Навсякъде стоките изглеждат пресни и с отлично качество“.
- Ян Фрауен, управляващ директор на EDEKA Frauen
EDEKA Group гледа към бъдещето на магазините за хранителни стоки в Германия. Със своите близо 11 700 магазина и годишен оборот от 44,8 милиарда евро, нейното име е синоним на супермаркет в страната. Когато нейният филиал в Глюкщат има нужда от ново осветление, Philips получава задачата да помогне.
Храните не са единственото, за което мисли EDEKA Group. Фирмата има сериозно отношение и към своите екологични отговорности и желае да инсталира система за осветление, която да пести енергия. Същевременно за нея е от изключително значение купувачите да остават с превъзходни впечатления от привлекателната и елегантна атмосфера.
Целият магазин е оборудван с модерни светодиодни лампи, осигуряващи ясна видимост и приветлива обстановка. Поради ниските двойни тавани е избран нелинейният вариант на светодиодните тела Maxos. Неговата отлична цветна наситеност и силна светлина позволява на купувачите лесно да четат надписите и опаковките на продуктите. За щанда за месо са избрани светодиодни тела LuxSpace Accent Rose поради тяхната топла гама, която откроява месото, без да го загрява или обезцветява.
Магазинът оживява с ново осветление за супермаркети, което придава структура, сигурност и усещане за благоденствие. Освен това, поради енергийната ефективност на съвременните светодиодни лампи, магазинът ще използва по-малко електроенергия и ще отделя по-малко CO₂, отколкото с традиционните системи за осветление.
Модерните светодиодни лампи, инсталирани в магазина, ще траят до 50 000 часа и ще спестят на EDEKA Group пари за ремонти и смяна.