Научете как осветлението за търговски обекти преобразява пазаруването в мол Вегас, Русия.
Научете как осветлението за търговски обекти преобразява пазаруването в мол Вегас, Русия.
във вълнуващо преживяване, изпълнено с тайнства и промени“.
- Емин Агаларов, търговски директор, група Crocus
Супермолът Вегас е един от най-големите търговски обекти в света. Със своята площ от 386 000 m², той е единственият тематичен мол в Русия – с увеселителен парк, ледена пързалка и други. Може ли Philips да помогне за създаването на жива атмосфера в новата търговска площ Гинза?
Идеята е в мола да се пресъздаде прочутият търговски квартал Гинза в Токио. Като един от най-оживените квартали в Токио, Гинза има жива, пулсираща атмосфера. Ръководителите искат да пресъздадат тази атмосфера в новата площ и хармонично да я впишат в останалата част от мола. За да осъществят тази идея, решение за осветление трябва да откроява отличителните елементи и материали във всяка от 32-те отделни фасади по 130-метровата улица.
Светодиодите вдъхват живот на улицата. Арматурата за търговски обекти iColor Cove и iColor Accent е инсталирана в най-различни повърхности – от пластмасовите шини и стъклените врати до дървените и металните плоскости. Динамичните десени на осветлението и цветните ефекти правят пазаруването по-интересно, като постоянно се променят, за да създават различни настроения у преминаващите по улицата клиенти.
За да бъде илюзията пълна, искрящи лампички iColor Flex блещукат като звезди в нощното небе, за да пресъздадат външната атмосфера на търговския квартал в Токио. Новото осветление е поразително красиво. Благодарение на енергийната ефективност на светодиодите, то е и икономично.
Новото осветление за търговски обекти очарова, забавлява и привлича купувачите. То внася частица от атмосферата на Токио в един от най-значителните търговски обекти в Русия.